19 jun 2007

Papá, por que somos do Celta?


Hoxe mesmo tiven que responder a unha pregunta semellante.

Un alumno meu, de tan so 7 anos de idade, chamado Mario, de Vilagarcía de Arousa, confesoume, coa cara moi apenada, que pasara toda a noite do domingo sen durmir por mor do descenso do Celta. Eu expliqueille que ser do Celta é algo especial, que tanto ten se estás en Primeira en Segunda ou onde sexa. Ti es do Celta e tes que estar orgulloso delo. Eu tamén son, sempre o serei. Estou triste pero alegráme tanto ver nenos coma ti... Ánimo, antes de que ti naceras houbo xogadores extraordinarios que nos facían ferver de emoción: Gudelj, Mazinho... Saían ao campo e todos sabiamos que iamos ficar abraiados. Ti es moi novo, voltarás a ver o Celta entre os mellores, antes ou despois, e sentirás o orgullo de pertencer a unha grande familia, unha familia da que ti es unha parte importante. Mario, ti es o futuro do celtismo e esa camiseta que levas, incluso hoxe despois de dous días soportando as burlas dos madridistas de folla de lata, é parte dun soño compartido por moita xente. Sempre Celta.

5 comentarios:

torredebabel dijo...

xa perdin o fio que me trouxo aquí pero como pasei tan ben lendo o que atopei, farei de voltar sempre que vexa a luz acesa.

David Paz Nóvoa dijo...

Grazas polo teu xeneroso comentario e benvida ao meu pequeno recanto na rede.

Marcos Valcárcel López dijo...

Ides tervos que pasar ó Lalín, que seica era o equipo do teu pai na súa infancia. Saúdos cordiais.

David Paz Nóvoa dijo...

Si, meu pai sempre tivo especial aprecio por Lalín porque foi alí onde estudiou de rapaz. Despois defendeu a inxenua idea de formar un equipo galego unido que se chamase Galiza Unida. O certo é que meu pai sempre foi e segue sendo un tanto idealista.

bouzafria dijo...

Bonita resposta.